J’ai écrit cette article pour celebrer l’annivérsaire de Gedung Kesenian Jakarta..mais je l’ai écrit en hollandais🙂

1821..

Het jaar dat jij staat

Het jaar dat jij begint

Het jaar dat jij bekend bent

Het jaar dat jij loopt

Het jaar dat veel prins en prinses bij de rode tapijt loopt

Het jaar dat ze een diepe grote zoentjes geven

Het jaar dat jij magnifique bent

Het jaar dat jij gigantisch bent

1900..

Het jaar dat jij minder macht hebt

Het jaar dat jij mislukt

Het jaar dat veel mensen een fout maken

Het jaar dat jij huilt

Het jaar dat jij kruipt

Het jaar dat jij halt adem

Het jaar dat jij boos zijn

Het jaar dat jij minderwaardigheidcomplex hebt

Kortom het jaar dat jij een scheldwoorden spreekt

Ruzie maken

Nachtmerrie

2000..

Het jaar dat jij blij bent

Hei ik wordt een echte Stadsschouwburg

Hei mijn naam verandert

Hei tegenwoordig wordt ik Gedung Kesenian Jakarta

Stadsschouwburg

Gedung Kesenian Jakarta

Ik ben jarig

5 september 1987

1987 ?

Ja hoor na de grote renovatie

Ik ben nu al 22 jaar oud

Oud genoeg maar ik ben nog sterk en stevig

Kijk maar mijn nieuwe kleur

Wit als sneuwtjes

Wit als mijn hart

Hartelijk bedank voor jullie !!

Ik hou erg van jullie

~reflectie van de 22ste jaar van onze lieve STADSSCHOUWBURG~